środa, 1 maja 2013

Od Ness Cd Tony'ego ^^

Jejku nie przypuszczałam że komuś pomogę tym bardziej że kogoś nauczę!I to zmiany w człowieka!No cóż to pozostanie tajemnicą ważne że to się udało.
-No to teraz widzisz,jesteś człowiekiem,ale również koniem,to jest całkiem fajne.-powiedziałam przysiadając na dużym kamieniu w połowie zatopionym w jeziorze.
-Fajne?-zdziwił się Trenton
-Tak,inaczej się biega,wolniej ale tak...inaczej-zaśmiałam się-i możesz wspinać się na drzewa,o zobacz.-wskoczyłam na gałąź drzewa i zniknęłam w bujnej koronie.
-Ness?-podszedł bliżej chłopak dość zmieszany
-Tak?-pojawiłam się przed nim głową w dół zwisając z gałęzi.
-Nie strasz mnie tak...-dotknął ręką swojego czoła
-Oj nie przesadzaj.-zeskoczyłam z drzewa-To co robimy?-zapytałam na stojąc już na ziemi
(Tony?^^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz