czwartek, 2 maja 2013

Od Ilucji do Ness - Odejście ze Stada

Czułam nienawiść do sb ,że zachwile to zrobie,ale trudno...
Wiedziałam ,że Rennesme i Black są przywodcami
stada więc musiałam ich o to poprosić najpierw poszłam do
Ness...

Wiedziałam ,że jest z Trentonem nie chciałam im przerywać ,ale musiałam...
-hej wam ,powiedziałam
-hej odp.hurem
-mogę cię prosić na słowo
powiedziałam wycięczona
-dobrze ,ale co ci się stało
jestes ranna
-nie ważne to tylko drasnięcie

Z Ness poszliśmy na stronę

-posłuchaj ,wiem ,że ty i Black tu rządzisz
ale musze ,musze odejść
i wiem ,że ty jako przywodczyni muszisz razem z Black
mi pozwolić ,bo inaczej nie moge...
Pamiętasz wtedy jak graliśmy w butelkę
podobał mi się Black
ale teraz to w zupełności nie ważne
będe czekała na potwierdze nie odejśćia
bo pewnie musisz jeszcze porozmawiać z Blalckiem
na ten temat . 
(Ness ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz