czwartek, 9 maja 2013

od Iluzji do Ness- Rozmowa z przywodzczynią


"Dlaczego chcesz odejść?" to pytanie tkwiło w mojej głowie przez dłuższy czas ,a odpowiedzi na nie było tak dużo...ale nie były one negatywne wobec koni

-Dlaczego chce odejść?
No wieć nic nie mam do cb ,ani do stada tylko..
-tylko?
-Nie widze empati wobec innych koni
kolejny czas czuje się jak piąte koło u wozu
jak nie potrzebne ogniwo ,unikana
niewidzialna ...samotna : (
Nie wim czy tylko ja tak mam
ale czuje potrzebe uczucia
wtedy pamiętasz gre w butelke
chodziło mi o ,...o Black'a
spotkałam go już kiedyś
szukowałam się do zawodów
Miałam trenning,a on
nie bał się ludzi podszedł do mnie i zapytał
czy nie chce być wolna
ale jeszcze wtedy nie wiedziałam co to jest
"wolność",przedstawił mi się a jego imię pamiętam do dziś
chciałam go odnaleś odnalazłam,ale on
mnie nie pamięta,a nie będe przecież się nażucać
bo to już i tak na nic...
PocZułam wolność jest bezcenna
ale po co ...po co mam ją mieć bez ukochanej osoby?
Uciekłam od ludzi ,...od śmierci ,ale wroce do nich
do presji z wyscigow i kar cielesnych za przegraną
mam nadzieje ,że przegram i to nie bedzie trudne i spotka mnie
śmierć ...
Śmierć z reki człowieka ,wielka czempionka poniesie
klęske...
Klęske przegranej kariery,ale po co komu kariera?
i klęske życia ,nagrodą jest śmierć
czy jest chciana czy nie

Powiedziałam spościęłam łeb ku ziemi ,a zmoich oczu wypłyneły łzy
i szepnełam
-Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz