sobota, 4 maja 2013

Od Ami Cd. Rensmee

-Boże , wiedziałam że to się tak skończy .. jejku jak się o nią boje ...- powiedziała Melody
-Spokojnie Melody -uspakajałam ją - tobie przydałby się sen ! - stwierdziłam
-Teraz jestem potrzebna Ness - stwierdziła stanowczo
-Hmmm.. jak chcesz - powiedziałam , usiadłyśmy ob dwie byłyśmy po postacią człowieka , rozmawiałyśmy nadal na ten sam temat czyli walkę ..
-Ej a co stało z Nightrun ? - spytałam - przecież ona też miała ciężkie rany ... - powiedziałam
-Nie wiem .. dziwne to trochę .. - powiedziała Melody , w  pewnym momęcie Ness uniosła głowę
-Co się ze mną stało ? Gdzie ja jestem ? -zapytała zamieszana
-Spokojnie  , pamiętasz walkę , no więc po niej zemdlałaś i teraz jesteśmy w Skale Przywódcy - powiedziałam z troską , nagle doszedł do nas Trenton .
-Co się stało ? - zapytał troskliwe - Ness ! -usiadł na łóżku i złapał ją za rękę a Melody przyniosła wody .
-Napij się ..- powiedziała Melody Ness wypiła szklankę wody .

( Melody ? Ness ? Trenton ? Co dalej ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz