czwartek, 2 maja 2013

Od Ami -Początek ^^

Spacerowałam jako człowiek po lesie , ponieważ pod postacią konia  było by to niebezpieczne ... szłam tak przez jakiś czas i rozbolały mnie nogi więc usiadłam pod jabłonią , jej gałęzie były tak strasznie ugięte że z łatwością mogłam zerwać jabuszko . Nagle usłyszłam stukanie o ziemie kopyt więc wstałam i zamieniłam się w konia ..
-Hej , kim jesteś ? - podeszła do mnie klacz .
-Mam na imię Ami . - powiedziałam z uśmiechem . - A ty ?
-Ja jestem Renesmee ale znajomi mówią do mnie Ness . - powiedziała puszczając mi oczko .
-Baardzo mi miło , a mam pytanie .. - zaczęłam
-Tak ? - zapytała
-Czy jest tu jakieś stado ? - zapytałam z nadzieją
-Jasne jestem jego założycielką - powiedziała z uśmiechem i dumom klacz .
-Wiesz mam pytanie .. mogłabym dołączyć ?? - zapytałam z nadzieją w głosie .

(Ness ?? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz