czwartek, 2 maja 2013

Od Gracji


Szłam przed siebie, chciałam wreszcie znaleźć miejsce dla siebie gdzie będę mogła zamieszkać.... żeby mieć rodzinę, przyjaciół. Zauważyłam że przede mną rozciąga się piękne morze:

Postanowiłam że odpocznę trochę i popływam... Troche popływałam w orzeźwiającej wodzi i usiadłam na brzegu... Zerknęłam na fotografie którą zawsze mam przy sobie:

Widziałam tam mnie, mamę, tatę, babcie, siostry, braci.... wszyscy byliśmy tacy szczęśliwi... a teraz jestem sama. Nagle zobaczyłem że koło mnie przechodzi jakiś kary koń... Stanęłam groźnie...
-Kim jesteś???
-hej ja jestem Black przywódca Stada Dzikiego Wiatru... a ty jak masz na imię??
-ja mam na imię Gracja.....
-śliczne imię... a może chciałabyś dołączyć do naszego stada?
-a mogłabym??

(Black?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz