sobota, 4 maja 2013

Od Black'a Cd. Nightrun

Popatrzyłem z powagą na Ness.
-Dobra przepraszam-Podała jej rękę i pomogła wstać dziewczynie.-Ale nie myśl że to wszystko rozwiązuje-ostrzegła.Ness nie mogła a chodzić więc zamieniłem się w konia i wziąłem na grzbiet obie dziewczyny.Położyłem moją siostrę tam gdzie leżała wcześniej,a Nightrun zabrałem do White i Ami,by ją zbadali.Okazało się że ma prawie tak poważne obrażenia co Ness...Na szczęście nie aż tak tragicznie.
-Powróci do zdrowia za parę dni,można powiedzieć że ponad tydzień.-stwierdził White
-Myślę ze rehabilitacja nie będzie długa,nawet mogę powiedzieć że będzie zbędna,ale wolę nie ryzykować.-dodała Ami,White przyjął ją do siebie na dodatkowe miejsce rehabilitanta,miał do tego za słabe nerwy.
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz