piątek, 17 maja 2013

Od Ness Cd. Trenton'a

Usiedliśmy na plaży,która wręcz błyszczała się w promieniach słońca.
-Emm...wiesz takie tam.-podrapałam się po głowie
-No weź.-spojrzał na mnie błagalnie
-Nie pamiętam.-wzruszyłam ramionami
-Wiem że pamiętasz,graj fair.-nie przepuszczał
-Ale ja mówię serio-wstałam z piasku i oparłam ręce na biodrach
-Nie mówisz na serio-spojrzał ze śmiechem w moje oczy
-Mówię!-podniosłam głowę
-Powiedz prawdę-podniósł jedna brew.
-A czy to ma jakieś znaczenie?-stanęłam na małym wzniesieniu
-No mieliśmy zagrać w grę.-zaśmiał się, a ja tupnęłam nogą i "wierzgałam" rękami
-No dobra...-westchnęłam nie chętnie-przecież to nic wielkiego-znów wzruszyłam ramionami.
-No to nawijaj.-zaśmiał się
-No śniło mi się że hm...to nie takie proste,bo nie dużo pamiętam,śniło mi się że tu jeszcze siedzieliśmy no i...dosyć fajnie było-odeszłam trochę uśmiechnięta dalej Trenton trochę się zdziwił moim zachowaniem,chyba pomyślał że jestem obojętna,no cóż trochę prawda ^^
(Trenton?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz