piątek, 10 maja 2013

Od Iluzji Cd. Renesmee


Spuściłam głowe w dół
-ty nic nie rozumiesz...
ja zawsze miałam pod górke ,nie wiesz co ja przeszłam
co z tego ,że byłam czempionką ,wygrywałam wszystkie zawody
co z tego skoro ja nic nie miałam ludzie
ktorzy mnie mieli zamykali mnie w ciemnym pomieszczeniu bez okien wody ,pożywienia
bez widoku na świat ,na ten szum,dzwiek śpiewających ptaków
błękitne niebo... wymagali ode mnie tak wiele moje życie nie było kolorowe jak tb się wydaje
bo miałam pod prąd nikt mi nie pomagał ,musiałam radzić sobie sama,rodzina? marzenie...
a kiedy go odnalezłam okazuje się ,że to nie on
lub on tylko się zmienił nie do poznania wewnętrznie...
Wybacz mi ,ale nie moge być w miejscu gdzie jednocześnie
jest wszystko i nic...
Po co mi to wszystko wolnośc bez przyjaciół rodziny bez bliskich
chcę czuć u kogoś pomoc ,a nie tak jak tam ...

Renesmee posłuchaj jeśli mam czuć samotność
do końca mego życia to wole wrocić do ludzi i prośić o rźeś
przepraszam ,ale nie każdego życie ma dobre zakończenie
nie będe nieustannie wołać kogoś o pomoc skoro
nikogo nie ma żeby mi pomógł

(Renesmee,dokonczysz? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz